Pakalpojumi 24x7 atbalsts PIEDĀVĀJUMS DC "Rīga" DC "Grīziņkalns" Par DEAC Jautājumi
24x7 tehniskais atbalsts
Servisa pieejamības līmeņi
Biežāk uzdotie jautājumi
Palīdzība
E-pasts
Kā pievienot pastkasti?
Kā pasta programmai uzlikt filtru?
E-pasta adreses iestatījumi
Kā nobloķēt nevēlamu sūtītāju?
Kontaktu un e-pasta migrācija no Outlook Express
WWW lapu izvietošana
Internets
Terminal risinājumi
Fax Mail
Failu arhīvs
DEAC datu centru virtuālas tūres

Danske Banka
BALVA AAS
LatBank

Pirmā lapa > 24x7 atbalsts > Palīdzība > E-pasts > Kā pievienot pastkasti? > Jauna IMAP e-pasta konta izveide Microsoft Outlook 2010 sistēmā

Jauna IMAP e-pasta konta izveide Microsoft Outlook 2010 sistēmā

Ja Outlook 2010 līdz šim neesat izmantojuši, to nepieciešams palaist, lai automātiski uzsāktu jauna e-pasta konfigurēšanas vedni. Tālākās norādes skatīt šīs instrukcijas 1. punktā.

Ja Outlook 2010 jau izmantojat citiem e-pasta kontiem, tad nepieciešams palaist Outlook 2010 un atvērt “File” -> “Info” -> “Add account”. Tālāk sekot norādēm šīs instrukcijas 3. punktā.

1.    Pirmais e-pasta logs ir informatīva rakstura. Nepieciešams nospiest pogu “Next”.
 


 
2.       Tiek prasīts vai vēlaties konfigurēt e-pasta kontu. Jāizvēlas “Yes” un jānospiež poga “Next”.
 

 
3.       Jāizvēlas “Manually configure server settings or additional server types” un jānospiež poga “Next”.
 

 
4.       No servisa tipiem jāizvēlas “Internet e-mail” un jānospiež poga “Next”.

 
5.       Šajā sadaļā (Internet E-mail Settings) ir iespējams detalizētāk norādīt e-pasta parametrus, kas jāaizpilda sekojoši:
Your name: Jūsu vārds, uzvārds
Email address: Jūsu e-pasta adrese
Account type: IMAP
Incoming mail server: mailhub.deac.lv
Outgoing mail server (SMTP): smtp.deac.lv
User Name: Jūsu e-pasta adrese
Password: Jūsu e-pasta konta parole
Remember password: Jābūt iespējotam
 
Pēc parametru ievades, nepieciešams nospiest pogu “More Settings”.


 
6.       Jāatver sadaļa “Advanced” un jāpārliecinās, ka:
Incoming server (IMAP): 143
Outgoing server (SMTP): 25
 

 
7.       Jāatver sadaļa “Outgoing Server” un jāiespējo “My outgoing server (SMTP) requires authentication”. Pēc šīs darbības jānospiež poga “OK”.


 
8.       Jūs tiksiet atgriezti atpakaļ e-pasta konfigurācijas vednī, kur jānospiež poga “Next”.

 
9.       Parādīsies neliels logs, kas veiks e-pasta konta darbības pārbaudi. Ja šī pārbaude notiks sekmīgi, parādīsies jauns logs, kas informēs, ka e-pasta uzstādīšana ir veikta sekmīgi. Ja tomēr kāda no darbībām ir nesekmīga, sazinieties ar savu IT administratoru.


Pārdošanas departaments

Tālr.: +371 6707 2222
On-line saziņa

Tehniskais atbalsts

Tālr.: +371 6707 2111
On-line atbalsts

Sekojiet DEAC

Twitter YouTube RuTube LinkedIn Facebook Draugiem.lv
ISO 9001:2000 standarts

Reģistrētiem lietotājiem




Noderīgi


EMC
Synterra
Copyright © DEAC 2010
Maskavas iela 459, Rīga, LV-1063, Latvija, Tālr.: +371 67072100, fakss: +371 67072199, e-pasts: office@deac.lv